نحوه محاسبه ۶۷ امتیاز برای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹
نوشته شده توسط : admin

مهاجرت

همان طور که در مقاله مهاجرت و اقامت دائم برای مدیران فروش و بازاریابی بیان کردیم، برنامه فدرال کانادا معیارهایی را در نظر دارد که در این برنامه شما می بایست ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را بدست آورید تا واجد شرایط مهاجرت ویزای اقامت دائم برنامه اکسپرس انتری در سال ۲۰۱۹ شوید. سیستم اکسپرس انتری کانادا، دارای دو چارچوب منظم است. اگر بخواهیم مثالی بزنیم می توانیم به چارچوب ۶۷ امتیازی و چارچوب CRS اشاره کنیم. در این سیستم متقاضی با کسب امتیاز و بر اساس شانس دعوت نامه ای برای اقامت دائم و مهاجرت به کانادا دریافت می کند.

معرفی سیستم ۶۷ امتیازی در قوانین مهاجرت

اگر شما هم فردی مستعد و ماهر در زمینه کاری خود هستید، می بایست طبق طبقه بندی فدرال حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را در شش معیار کسب کنید. برای مهاجرت به کانادا این شش معیار عباتند از: سن، تحصیلات، مهارت در زبان، تجربه کاری، انطباق پذیری و پیشنهاد شغلی در کانادا . به طور کلی این چارچوب برای بررسی صلاحیت متقاضی برای ورود به سیستم اکسپرس انتری می باشد. 

سیستم CRS برای مهاجرت به کانادا

اگر واجد شرایط معیارهای FSW(Federal Skilled Worker) باشید، به دور دوم محاسبه امتیازها می رسید. در واقع  بعد از بررسی صلاحیت شما در مرحله قبل و کسب حداقل ۶۷ امتیاز، وارد مرحله انتخاب کاندیدا می شوید. در این سیستم امتیازها از ۱۲۰۰ محاسبه می شود. چنانچه شما موفق به کسب حداقل امتیاز در این فاز شوید، مجوزی برای مهاجرت و اقامت دائم شما صادر خواهد شد.با این حساب شما می توانید فرایند ارزیابی خود را با محاسبه امتیازها شروع کنید.همان طور که می دانید سیستم مهاجرت کانادا سیستمی امتیاز محور است که به منظور رتبه بندی متقاضیان مهاجرت طراحی شده است. به عبارتی این سیستم بهترین کاندیدا را از میان تعداد زیادی از متقاضیان انتخاب می کند و  افراد توانمند را بدون هیچ گونه تعصبی می پذیرد. جالب است بدانید سیستم امتیازدهی مهاجرت کانادا به عنوان سیستمی سازمان یافته شناخته می شود. این سیستم امتیازدهی در فرایند مهاجرت شما بسیار حیاتی است، چراکه این امتیازها علاوه بر اینکه  شانس موفقیت شما را برای مهاجرت به کانادا افزایش می دهد ، می تواند فعالیت های دیگری مانند تحصیل، کار و یا ایجاد یک زندگی جدید را برای شما ایجاد کند.بنابراین باید توجه داشته باشید که اگر معیارهای FSW را نداشته باشید و نتوانید حداقل ۶۷  امتیاز را کسب کنید، در خواست شما قبول نمی شود.اگر بخواهیم شرایط و ضوابط لازم برای کسب حداقل امتیاز برای مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم، به عنوان اولین شرط می توانیم به میزان سابقه کاری اشاره کنیم. لازم است بدانید شما حداقل باید یک سال سابقه کار تمام وقت در حرفه مورد نظر را داشته باشید. منظور از تمام وقت این است که شما در هر هقته 30 ساعت و یا بیشتر کار کرده باشید.  همچنین شغل شما می بایست در سطوح شغلی 0، A یا B  طبق نظام اشتغال ملی کانادا قرار داشته باشد. شما می توانید برای اطلاع از لیست مشاغل مورد تایید به سایت NOC مراجعه کنید، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس شرایط شغلی و ویژگی های هر شغل را بررسی کنید.در وهله دوم آن چیزی که اهمیت دارد سن متقاضی است که می بایست زیر ۴۰ سال باشد. شما باید بتوانید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنید تا واجد شرایط شرکت در قرعه کشی اکسپرس انتری و مهاجرت Diako.ir به کانادا  شوید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت , ویزا , ویزای تحصیلی , اقامت , دیاکو , اقامت دائم ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: